Comunicación datos ao pagador

• O I.R.P.F. poderá ser modificado ó longo do ano en función das variacións retributivas e da situación familiar (neste caso cubrir e enviar o impreso correspondente ó servizo de retribucións e seguros sociais).
  • Cando se produzan cambios nas circunstancians tidas en conta para determinar as retencións practicadas, o I.R.P.F. do persoal desta universidade poderá sufrir modificacións en función de ditos cambios.
  • Recórdase que existe a obriga de comunicar a este Servizo, ao longo do ano, calquera variación na situación persoal e/ou familiar que poda supoñer modificación no tipo de retención correspondente. Para isto poñemos á súa disposición o modelo oficial para a súa cumprimentación:
  • Formato PDF modelo 145
  • Para máis información (www.aeat.es).
Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000 | informacion@uvigo.es            Accesibilidade | Mapa web | Aviso Legal